PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
MegaMarketOnline.pl

obowiązujący od dnia 01.06.2025 roku

Sklep Internetowy megamarketonline.pl prowadzony jest przez:
MB Małgorzata Bogusz
ul. Solskiego 1/12.06
31-216 Kraków
REGON: 384387518
NIP: 5932622441
adres poczty elektronicznej: biuro@megamarketonline.pl
adres strony internetowej: www.megamarketonline.pl

§1. Definicje

  1. Sprzedawca – MB Małgorzata Bogusz, ul. Solskiego 1/12.06, 31-216 Kraków, NIP: 5932622441, REGON: 384387518, adres e-mail: biuro@megamarketonline.pl.
  2. Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.megamarketonline.pl, za pośrednictwem którego Użytkownik może składać Zamówienia.
  3. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa także osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego.
  4. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego).
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające Towar, jego ilość, sposób i adres dostawy oraz formę płatności.
  7. Towar – produkt dostępny w ofercie Sprzedawcy w Sklepie Internetowym.
  8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta między Sprzedawcą a Użytkownikiem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  9. Czas Realizacji Zamówienia – czas, w jakim Sprzedawca przygotuje Zamówienie do wysyłki i przekaże je przewoźnikowi.
  10. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  11. Polityka Prywatności – dokument opisujący zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę, dostępny na stronie internetowej Sklepu.

§2. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umów Sprzedaży Towarów pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego megamarketonline.pl.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed złożeniem Zamówienia.
  3. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  4. Użytkownik może dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym bez rejestracji konta lub po jego zarejestrowaniu.
  5. Sprzedawca realizuje Zamówienia wysyłane wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, przeglądarką internetową umożliwiającą wyświetlanie stron WWW oraz aktywną skrzynką pocztową e-mail.

§3. Rejestracja i Ochrona Danych Osobowych

  1. Rejestracja w Sklepie Internetowym nie jest obowiązkowa, ale umożliwia dostęp do dodatkowych funkcji (np. podgląd historii Zamówień).
  2. Rejestracji w Sklepie Internetowym może dokonać wyłącznie Użytkownik spełniający kryteria z §1 ust. 3 Regulaminu.
  3. Podczas Rejestracji Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:
    • adres e-mail (będący loginem),
    • hasło,
    • imię i nazwisko (lub nazwę firmy w przypadku podmiotów gospodarczych),
    • adres zamieszkania/siedziby (na który Sprzedawca dostarczy przesyłkę, chyba że Użytkownik wskaże inny adres do dostawy),
    • numer telefonu.
  4. Podmiot wypełniający formularz rejestracyjny oświadcza, że podane dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym.
  5. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu elektronicznego formularza rejestracyjnego, Użytkownik uzyskuje status zarejestrowanego Użytkownika.
  6. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Sprzedawca: MB Małgorzata Bogusz, ul. Solskiego 1/12.06, 31-216 Kraków.
  7. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  8. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym cele, podstawy prawne, prawa osób, których dane dotyczą, oraz zasady związane z marketingiem bezpośrednim (newsletter, kontakt telefoniczny), są opisane w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.
  9. Akceptacja Regulaminu jest obowiązkowa w celu dokonania zakupu. Akceptacja zgód marketingowych jest dobrowolna i nie jest warunkiem realizacji Zamówienia. Zgody marketingowe mogą zostać w każdej chwili odwołane.

§4. Ceny i Koszty Dostawy

  1. Wszystkie ceny Towarów w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w momencie złożenia Zamówienia przez Użytkownika.
  3. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy ponosi Użytkownik.
  4. Informacje o kosztach dostawy dostępne są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "Koszty dostawy" oraz są prezentowane Użytkownikowi podczas składania Zamówienia. Wysokość kosztów dostawy może zależeć od wybranego sposobu dostawy i wagi/gabarytów Zamówienia.
  5. Całkowita wartość Zamówienia (cena Towarów + koszty dostawy) jest przedstawiana Użytkownikowi przed złożeniem Zamówienia.

§5. Składanie i Przyjmowanie Zamówień

  1. Przedmiotem Zamówień w Sklepie Internetowym są Towary dostępne w ofercie Sklepu w chwili składania Zamówienia. Informacje o Towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
  2. Użytkownik składa Zamówienie poprzez dodanie wybranych Towarów do "Koszyka" w Sklepie Internetowym.
  3. Po dodaniu wszystkich wybranych Towarów do Koszyka, Użytkownik wybiera preferowany sposób dostawy oraz metodę płatności.
  4. W celu złożenia Zamówienia, Użytkownik musi potwierdzić swoje dane, a następnie kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę" (lub równoznaczny). Kliknięcie tego przycisku oznacza świadomość, że złożenie Zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  5. Po złożeniu Zamówienia, na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Stanowi ono potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość.
  6. Treść zawartej Umowy Sprzedaży (potwierdzenie Zamówienia) oraz wymagane prawem pouczenie o prawie odstąpienia od umowy wraz z wzorem formularza odstąpienia od umowy, zostaną przesłane Użytkownikowi na podany adres e-mail oraz/lub wraz z zamówionym Towarem.
  7. W przypadku, gdy Użytkownik stwierdzi błędy w przesłanym potwierdzeniu Zamówienia, powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę drogą elektroniczną (biuro@megamarketonline.pl) lub telefonicznie. Użytkownik ma możliwość zmiany Zamówienia do momentu wysłania Towaru. Po wysłaniu Towaru, Użytkownik może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z §9 Regulaminu.

§6. Procedura Realizacji Zamówień

  1. Sprzedawca realizuje Zamówienia według kolejności ich otrzymywania, aż do wyczerpania zapasów, w szczególności dotyczy to Towarów promocyjnych lub pochodzących z wyprzedaży.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towary bez wad fizycznych i prawnych.
  3. Maksymalny Czas Realizacji Zamówienia wynosi 2 dni robocze od chwili potwierdzenia Zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od dnia zaksięgowania wpłaty (w przypadku płatności z góry). Wyjątek stanowią towary na zamówienie oraz sytuacje, w których Użytkownik wyraźnie wskazał inny termin realizacji. Informacja o przewidywanym czasie realizacji jest podana na stronie produktu.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu Zamówienia wynikające z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, z wyjątkiem umów zawartych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, gdzie odpowiedzialność Sprzedawcy jest regulowana przepisami prawa.

§7. Formy Płatności

Sklep Internetowy megamarketonline.pl akceptuje następujące formy płatności:

  1. Płatność za pobraniem – płatność gotówką kurierowi lub w punkcie odbioru przy odbiorze przesyłki.
  2. Przelew elektroniczny – za pośrednictwem zewnętrznych serwisów płatności internetowych (np. PayU, Przelewy24, itp.).
  3. Karta kredytowa/płatnicza – za pośrednictwem zewnętrznych serwisów płatności internetowych.
  4. Odbiór osobisty z płatnością gotówką – w punkcie odbioru towaru wskazanym przez Sprzedawcę (o ile taka opcja jest dostępna i wyraźnie wskazana na stronie sklepu).

§8. Zasady Dostarczania Zamówień

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary za pośrednictwem:
    • firm kurierskich (np. InPost Kurier, DPD, GLS itp.),
    • Poczty Polskiej (np. Pocztex, Poczta Polska Kurier),
    • automatów paczkowych (np. InPost Paczkomaty – jeśli dotyczy),
    • w punkcie odbioru towaru wskazanym przez Sprzedawcę (o ile taka opcja jest dostępna).
  2. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta z chwilą wydania mu Towaru. W przypadku pozostałych Użytkowników, ryzyko to przechodzi z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi.

§9. Prawo Odstąpienia od Umowy i Zasady Zwrotów

  1. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objęła Towar w posiadanie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta (lub innym zgodnym z ustawą wzorze), i powinno być przesłane pisemnie na adres: MB Małgorzata Bogusz, ul. Solskiego 1/12.06, 31-216 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: biuro@megamarketonline.pl.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
  4. Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
  5. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
  6. Sprzedawca zwróci Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta/Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta/Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzi się on na inne rozwiązanie i nie wiąże się to dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym m.in. umów:
    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    • zawartej w drodze aukcji publicznej;
    • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  11. W przypadku Użytkowników nieposiadających statusu Konsumenta ani Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

§10. Reklamacje (Rękojmia i Gwarancja)

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady Towaru z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w zakresie przewidzianym dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  2. Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona pisemnie na adres: MB Małgorzata Bogusz, ul. Solskiego 1/12.06, 31-216 Kraków lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@megamarketonline.pl.
  3. Reklamacja powinna zawierać:
    • imię, nazwisko/nazwę firmy Kupującego,
    • adres do korespondencji,
    • datę zakupu Towaru,
    • szczegółowy opis wady,
    • żądanie Kupującego (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna).
  4. W celu umożliwienia rozpatrzenia reklamacji, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany Towar na adres: MB Małgorzata Bogusz, ul. Solskiego 1/12.06, 31-216 Kraków.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana na wskazany przez Kupującego adres pocztowy lub adres e-mailowy. Brak odpowiedzi w ww. terminie oznacza uznanie reklamacji.
  6. Koszty wymiany lub naprawy wadliwego Towaru ponosi Sprzedawca. Koszt dostarczenia wadliwego Towaru do Sprzedawcy, w przypadku uznanej reklamacji, zostanie zwrócony Kupującemu (Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Strony uzgodnią inny sposób.
  7. W przypadku Użytkowników niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru jest wyłączona (zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).
  8. W przypadku roszczeń Użytkownika z tytułu gwarancji (jeśli taka została udzielona na Towar), procedurę reklamacyjną określają warunki zawarte w dokumencie gwarancyjnym lub obowiązujące przepisy prawa.

§11. Konkursy i Promocje

Sklep Internetowy megamarketonline.pl może organizować konkursy i promocje. Szczegółowe zasady i warunki uczestnictwa w nich zostaną określone w odrębnych regulaminach, dostępnych na stronie Sklepu.


§12. Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks Cywilny; ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679); ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Wszelkie spory wynikające z Umów Sprzedaży rozstrzygane będą w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikających z Umów Sprzedaży zawieranych przez Użytkownika niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ze Sprzedającym jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. W przypadku sporów z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, właściwość sądu określają przepisy Kodeksu postępowania cywilnego oraz innych ustaw.
  5. Informacja o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów:
    • Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z tych sposobów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    • Konsument może również skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.
  6. Niniejszy Regulamin jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie www.megamarketonline.pl oraz do wglądu w siedzibie Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 14 dni od daty publikacji zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dacie złożenia Zamówienia.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2025 roku.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ


 

alt
zamknij
Kontrast
Wielkość tekstu
Wysokość linii
Odstęp liter
Kursor
Skala szarości
Ukryj obrazy
Czytelna czcionka
Wyłączenie animacji
Wyrównanie tekstu
Nasycenie
Podkreśl odnośniki
Czytnik ekranu
Zresetuj wszystkie ustawienia