Pytania i odpowiedzi (FAQ)
Nie, absolutnie! Możesz dokonać zakupów bez rejestracji konta. Proces zakupu jest szybki i intuicyjny.
- Zaloguj się na swoje konto, aby sprawdzić status zamówienia.
- Sprawdź folder „spam” w skrzynce mailowej.
- Skontaktuj się z nami: biuro@megamarketonline.pl – podaj numer zamówienia.
Tak – rabaty przysługują klientom biznesowym (B2B). Skontaktuj się z nami w sprawie współpracy hurtowej.
- Zamówienie musi być opłacone z góry.
- Poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie, gdy będzie gotowe.
- Odbiór: ul. Solskiego 1/12.06, 31-216 Kraków, w dni robocze 10:00–15:00.
Masz 14 dni od otrzymania towaru na odstąpienie od umowy – bez podawania przyczyny. Komplet potrzebnych dokumentów w zakładce Dokumenty do pobrania.
Odeślij produkt w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o zwrocie.
Adres do zwrotu:
MegaMarketOnline.pl
ul. Solskiego 1/12.06
31-216 Kraków
Uwaga: nie odbieramy paczek za pobraniem.
- Mamy do 14 dni na zwrot pieniędzy po otrzymaniu przesyłki.
- Skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia i numer przesyłki zwrotnej.
Tak! Wystarczy napisać do nas, a prześlemy kod do paczkomatu InPost.
Wypełnij formularz reklamacyjny pobrany ze strony sklepu, zakładka Dokumenty do pobrania, a następnie wyślij go na adres biuro@megamarketonline.pl, opisując problem.
- Sprawdź status po zalogowaniu na konto.
- Skontaktuj się mailowo, podając numer zamówienia i numer przesyłki.
- Przelew bankowy tradycyjny
- Szybkie płatności online (BLIK, karta płatnicza, szybki przelew itp.)
- Gotówka przy odbiorze osobistym
- Punktami (Klikaczami) z programu lojalnościowego Zbieraj Klikacze
- Bonami podarunkowymi - Voucherami
Napisz do nas na biuro@megamarketonline.pl podaj numer zamówienia – prześlemy nowy link do płatności.
Tak! W przypadku zamówień hurtowych skontaktuj się z nami mailowo, podając:
- nazwę i ilość produktów
- dane firmy oraz dane kontaktowe
Przygotujemy indywidualną ofertę!
Niestety nie posiadamy wystawy, wszystkie towary mające status DOSTĘPNY posiadamy na stanie i każdy produkt można odebrać osobiście.
Zamówienia są przygotowywane w ciągu 24–48 godzin. Jest to również uzależnione od pory dnia, w której zostało złożone zamówienie. Czas dostawy to zazwyczaj do 72 godzin – zależnie od sezonu i wybranego przewoźnika.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, należy spisać protokół szkody. Na jego spisanie jest 7 dni. W przypadku braku protokołu prosimy o kontakt z firmą kurierską.
W produktach do montażu znajduje się instrukcja. Dodatkowo na stronie dostępne są filmy montażowe dla pojazdów na akumulator.
Numer przesyłki znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki oraz w Panelu Klienta po zalogowaniu.
Tak. Numer konta otrzymasz e-mailem oraz znajdziesz go w danych kontaktowych sklepu. Na płatność czekamy 14 dni.
Możesz pobrać zakupione treści cyfrowe 2 razy w ciągu 60 dni.
Tak – pozostaw numer telefonu klikając zielony przycisk w prawym dolnym rogu strony lub napisz do nas na biuro@megamarketonline.pl z prośbą o kontakt.
Przejdź do strony głównej
